Bel ons direct op

085 212 9425

Stel je vraag via Whatsapp

Stuur een Whatsapp

Stuur een mailtje

info@pennysave.nl

Contact opnemen

Stel hier je vraag en wij nemen zo snel mogelijk contact op!
telephone
Telefoonnummer
email
E-mailadres
vragen-icon
Vragen?

Bekijk onze veelgestelde vragen

Stel je vraag

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Hoe vraag je de besparing aan?

Je kunt jezelf gemakkelijk en binnen 2 minuten aanmelden. Klik rechtsboven op de website op de besparing aanvragen knop en kies voor de gewenste dienst. Vul de gegevens in en wij gaan voor jou aan de slag.

Hoe regelen jullie de besparingen?

Dit is per categorie waar je een besparing bij Pennysave op kunt aanvragen verschillend. We leggen dit graag hieronder verder uit:

 

Besparen op je Internet en TV of Krant en Tijdschrift door te onderhandelen

Wanneer je een besparing aanvraagt, controleren we de gegevens en belt één van onze experts je huidige aanbieder op om je internet en TV abonnement of krant en tijdschrift abonnement te onderhandelen. We weten precies wat de beste tarieven zijn, dus grote kans dat wij een korting regelen die je zelf niet geregeld krijgt. Met sommige aanbieders hebben we aanvullende afspraken, hierdoor kunnen wij de beste aanbiedingen en soms leuke extra’s regelen voor onze klanten. Hebben wij korting onderhandeld? Dan ontvang je het nieuwe contract met de korting van je aanbieder per mail. Je hebt hierna altijd nog 14 dagen bedenktijd, mocht je toch geen gebruik willen maken van de aanbieding. Als het ons helaas niet lukt om korting te regelen, hoef je uiteraard niets te betalen. No cure, no pay!

 

Besparen op Energie of Autoverzekering door ons persoonlijk advies

Wanneer je een besparing aanvraagt, controleren we de gegevens analyseert een van onze experts je huidige energiecontract of autoverzekering. We kennen deze door en door, dus hoef je zelf dit lastige werk niet te doen. We gaan op zoek naar een aanbod in de markt met minimaal dezelfde voorwaarden, maar een voordeliger tarief. Hebben wij een voordeligere aanbieder gevonden? Dan regelen wij de overstap voor je. Je ontvangt het nieuwe contract met de korting van je aanbieder per mail. Je hebt hierna altijd nog 14 dagen bedenktijd, mocht je toch geen gebruik willen maken van de aanbieding. Als het ons helaas niet lukt om korting te regelen, hoef je uiteraard niets te betalen. No cure, no pay!

 

Mocht je nog meer willen weten wat je kunt verwachten? We hebben dit per categorie uitgewerkt op onze veelgestelde vragen pagina.

Wat kost het als jullie een besparing regelen?

Pennysave regelt een besparing op je abonnementen en vaste lasten. We doen dit op basis van ‘No cure, no pay‘, alleen als de besparing succesvol is vragen wij een succes fee. Bij succes ga je minder betalen, voor exact het zelfde pakket. We delen de winst, onze succes fee is 33%. Als Pennysave bijvoorbeeld €120 korting regelt, is €80 euro voor jou!

Hoeveel geld kan ik besparen met Pennysave?

De hoogte van jouw exacte besparing is afhankelijk het aantal en de verschillende abonnementen waar je op kunt besparen. Dit kan flink oplopen, zo kun je jaarlijks totaal tot wel €900 besparen! Pennysave kan je helpen met besparingen op:

 
  • Bespaar gemiddeld €230 op je internet en TV
  • Bespaar gemiddeld €270 op je kranten en tijdschriften
  • Bespaar gemiddeld €230 op je autoverzekering
  • Bespaar gemiddeld €190 op je energierekening
 

Wil je precies weten waar jij geld op kan besparen? Vraag snel en vrijblijvend je besparing aan.

Waarom heeft Pennysave mijn IBAN gegevens nodig?

Je vraagt je misschien af: “Waarom willen ze mijn IBAN hebben bij de aanmelding?” We gebruiken dit uitsluitend om je contract te bevestigen tijdens de onderhandelingen of bij het sluiten van een goedkoper contract. Maak je geen zorgen, je gegevens zijn veilig bij ons.

Zijn mijn gegevens veilig bij jullie?

Wij behandelen jouw gegevens en privacy met de uiterste zorgvuldigheid. We hanteren de strengste beveiligingsstandaarden en garanderen dat jouw informatie nooit verkocht wordt. Wil je meer weten over hoe we jouw privacy waarborgen? Bezoek dan de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.

Geen antwoord op de vraag? Bekijk meer FAQs

Goedkopere maandlasten

Gemiddeld €340 besparen

87% van de aanvragen succesvol

No cure, no pay

Spring naar toolbar